اجتماعیحوادث

رده سنی جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی

خبرهای فوری: از میان ۱۷۹ نفری که بنابر اعلام رییس اورژانس کشور در پی سقوط هواپیمای اوکراینی در جنوب تهران جان خود را از دست دادند، ۱۴۷ نفر ایرانی بودند که نیمی از آنان در رده سنی جوان بودند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، از میان ۱۷۹ نفری که بنابر اعلام رییس اورژانس کشور در پی سقوط هواپیمای اوکراینی در جنوب تهران جان خود را از دست دادند، ۱۴۷ نفر ایرانی بودند

بررسی تاریخ تولد جانباختگان ایرانی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در جنوب تهران نشان می‌دهد که از مجموع ۱۴۷ مسافر ایرانی که به گفته پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور همگیشان جان خود را از دست داده‌اند.  ۵۳ مسافر یعنی معادل ۳۶ درصد آنان متولد دهه شصت شمسی بودند. پس از متولدین دهه شصت، دهه‌ هفتادی‌ها با ۳۰ مسافر، یعنی معادل ۲۰.۴ درصد قرار دارند.

پس از دهه هفتادی، متولدین دهه ۵۰ با ۲۴ مسافر و متولدین دهه ۸۰ با ۱۸ مسافر قرار دارند و به ترتیب ۱۶.۳ و ۱۲.۲۴ درصد از کل مسافران را شامل می‌شوند. متولدین دهه ۴۰ با ۹مسافر و متولدین دهه ۹۰ با هفت مسافر در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سه مسافر نیز متولد دهه ۳۰ بودند، دو مسافر سال تولدشان نامشخص است و یک مسافر نیز متولد دهه ۲۰ بود.

کم سن‌ترین مسافر این پرواز نیز متولد ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۷ است.

۳۲ مسافر این پرواز نیز دارای تابعیت غیرایرانی بودند که مسن‌ترین مسافر پرواز نیز در میان آنهاست. فردی به نام زین‌العابدین سعادت، از اتباع کشور افغانستان که برابر اطلاعات درج شده در مشخصات سفر تاریخ تولدش مربوط به سال ۱۹۰۰ میلادی است و معلوم نیست که آیا این فرد واقعا ۱۲۰ سال سن داشته یا اشتباهی در ورود اطلاعات مربوط به سال تولد این فرد رخ داده است./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا