اجتماعیفرهنگی

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

خبرهای فوری: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی در ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، یارمحمد حسین‌بر ، درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از جمله آموزش و پرورش اظهار کرد: این آزمون ۳۰ آبان ماه سال جاری برگزار شد و سهمیه آموزش و پرورش ۱۸ هزار و ۹۳ نفر بود.

وی افزود: جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی از سوی سازمان سنجش که برگزار کننده بوده اعلام می‌شود. طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه ۱۰ دی ماه  اعلام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما دو برابر ظرفیت را به مصاحبه دعوت و طی یک ماه فرایند بررسی مستندات و مدارک را انجام خواهیم داد گفت: پس از آن نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارائه و نتایج نهایی اعلام می‌شود.

حسین‌بر افزود: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

وی همچنین درباره سرانجام پیگیری‌ها برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان در احکام شان اظهار کرد: سازمان امور اداری استخدامی بخشنامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده و آنها را موظف کرده که فقط مدرک یک مقطع تحصیلی را بپذیرند. بنابراین اعمال مدرک دوم و سوم جزو محدودیت‌های قانونی است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پیگیری‌های زیادی از سوی ما صورت گرفته و چهار نامه با امضای وزیر به سازمان اداری استخدامی ارسال شده تا آموزش و پرورش که ماهیت سازمانی یادگیرنده دارد، از این قانون مستثنی شود؛ اخیرا هم در مجلس مباحثی مطرح  شده و در حال پیگیری است./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا