اجتماعی

امشب، آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد/ ثبت نام ۲۶۵ هزار نفر تاکنون

خبرهای فوری: مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و بیست و پنچمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر شروع شده و تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۵ آذر ادامه دارد.

او در ادامه تاکید کرد: به کلیه داوطلبان توصیه می‌شود امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۵ آذر تعداد ۲۶۵ هزار و ۹۰۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۵ فرردین تا چهارشنبه ۲۷ فروردین برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور سازمان سنجش و آموزش کشور تاکید کرد: پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می‌گیرد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا