اجتماعیاستانیتهرانسلامت

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛ بررسی علل انتشار بوی نامطبوع تهران در کمیسیون سلامت

خبرهای فوری: صدر اعظم نوری درخصوص بررسی علت انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر تهران توضیحاتی داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست وخدمات شهری شهرداری تهران، در توضیح ماموریت محول شده از سوی رئیس شورای شهر تهران به کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا مبنی بر بررسی علل انتشار بوی نامطبوع در پایتخت گفت: مسئولیت این امر در حوزه اختیارات شورای شهر نیست، زیرا ما دستگاه اجرایی نیستیم و ابزار اجرایی نداریم.

 رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: در شهرداری تهران نهاد اداره کل محیط زیست را داریم که ما در شورای شهر از آن‌ها گزارش‌های مربوط به بوی نامطبوع را دریافت می‌کنیم و این گزارش‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

صدراعظم نوری در توضیح نقش دیگر دستگاه‌های ذی مدخل در حوزه شناسایی منشاء بوی نامطبوع پایتخت ادامه داد: استانداری، فرمانداری سازمان محیط زیست، شرکت آب و فاضلاب، وزارت نیرو و وزارت نفت از جمله نهاد‌هایی هستند که می‌توانند در این حوزه (شناسایی منشاء بوی نامطبوع) ورود و اظهار نظر کنند.

او با اشاره به انتشار بوی نامطبوع در سال گذشته بیان کرد: ما در سال گذشته نیز این‌چنین بوی نامطبوعی در پایتخت داشتیم که در آن زمان نیز سناریو‌های متعددی برای شناسایی آن مطرح شد که متاسفانه نتیجه‌ای نداشت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست وخدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم در حوزه شناسایی منشأ انتشار بوی نامطبوع پایتخت به نتایجی دست یابیم و ما این موضوع را در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران پیگیری می‌کنیم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. سلام لطفا منشا بوی نامطبوع رو از بازیافت زباله کهریزک پیگیری کنیدبابا اون بدبختا که اون حوالی زندگی میکنن آدمن به خدا، بوی خفه کننده آشغال تا نزدیکیهای فرودگاه امام و حسن آباد فشافویه که یه شهر صنعتیه و کلی هم جمعیت داره میاد
    شهردار محترم فکری به حال محل جدید بازیافت زباله بکنن لطفا!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا