اجتماعیاستانیسیاسیمازندران

سپاه گلستان‌: اغتشاشات اخیر در ۴۸ ساعت به پایان رسید

خبرهای فوری: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امروز عامل بازدارندگی ما شهدای ما هستند و همین باور به شهدا بود که در ۴۸ ساعت ناامنی دشمن‌ساخت و اغتشاشات چند روز اخیر را از سوی مردم به پایان رساند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری،‌ سردار حسین معروفی ظهر امروز در دومین یادواره ۲۸۱ شهید ورزشکار استان گلستان اظهار داشت: شهدا برای کشور و ملت ما عزت آفریدند و ورزشکاران نیز با موفقیت‌ در میدان‌های مختلف و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سبب غرور و عزت ملی می‌شوند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، این شجره طیبه را برگرفته از مکتب وحی و اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: بسیج بن‌بست شکن بوده و هست. در تفکر بسیجی نشد و نمی‌شود جایگاهی ندارد، ما امت امام حسین (ع) هستیم که در برابر ظلم و بن‌بست ایستاد و زندگی با ذلت را نپذیرفت.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس تا کنون جان خود را فدای انقلاب اسلامی و ملت ایران کردند و برای مردم ما عزت به ارمغان آوردند.

آیت‌الله ‌صفایی‌بوشهری : ‌آشوب ها از ‌خارج ‌هدایت می‌شد / صف مردم از اغتشاشگران جداست

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: آشوبگران‌ با لشکرکشی خیابانی ‌حرمت مردم را شکستند‌

‌رئیس سازمان بسیج: در کمتر از ۴۸ ساعت اغتشاشات مدیریت شد / مردم سریعا صفوف خود را از ‌آشوبگران جدا کردند

وی گفت: بزرگی و عزت ملت ایران امروز برگرفته از خون مقدس شهداست که سبب شده دشمنان دیگر حتی نتوانند خیال خامی هم در ذهن خود بپرورانند.

سردار معروفی اظهار داشت: امروز عامل بازدارندگی ما شهدای ما هستند و همین باور به شهدا بود که در ۴۸ ساعت ناامنی دشمن‌‌ساخت چند روز اخیر را از سوی مردم به پایان رساند.

وی تأکید کرد: بسیج سیاسی‌کار نیست اما سیاسی است زیرا دین ما از سیاست جدا نیست و بسیجیان جان خود را در کف دست گذاشته‌اند تا امنیت مردم حفظ شود.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه باید به جوانان امروز اعتماد کرد، گفت: جوان امروز ما استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارند که در سخت‌ترین شرایط به کمک کشور و ملت ایران می‌آیند. جوانان امروز نشان دادند به برکت خون شهدا و تلاش جوانان هیچ بن‌بستی وجود ندارد./عصرایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا