اجتماعیاستانیتهرانسلامت

مدارس تهران فردا تعطیل است

خبرهای فوری: مدارس ابتدایی استان تهران فردا به علت آلودگی هوا تعطیل شدند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری،‌ با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و با اعلام استاندار تهران، مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های شهر تهران فردا (چهارشنبه) به علت آلودگی هوا تعطیل است.

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که هوای تهران برای ۷روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

بنابراین فردا تمامی مهدکودک ها، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرهای قرچک، ورامین، پیشوا، ری و پاکدشت در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران عصر امروز در جلسه اضطراری آلودگی هوای تهران که در استانداری برگزار شد، گفت: در مهدکودک‌ها و دبستان‌ها افراد بیشتری تحت تاثیر آثار آلودگی هوا هستند و سالمندان و کودکان زیر ۱۵ سال هم جزء گروه‌های حساس هستند.

او بیان کرد: هر ساله پدیده اینورژن در ماه‌های آذر و دی رخ می‌دهد، اما این اتفاق امسال زودتر رخ داد.

استاندار تهران با بیان اینکه بارندگی تنها می‌تواند پایداری هوا را عقب اندازد، اظهار کرد: شرایط اقلیمی تهران طوری است که ما را جزء یکی از کشور‌های پر مصرف انرژی قرار داده و چه در حوزه سوخت‌های فسیلی و چه گاز طبیعی آلاینده‌های زیادی را تولید می‌کنیم.

بندپی با بیان اینکه ما متولی سلامت آحاد جامعه هستیم، بیان کرد: تا الان شاخص آلودگی هوای تهران از ۱۵۰ واحد عبور نکرده و بررسی‌هایی که ما کردیم نشان می‌دهد در ۱۰ منطقه تهران این شاخص در حال عبور از ۱۵۰ است و با توجه به نظریه هواشناسی فردا هم وضعیت هوا پایدار است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. بابا تو رو خدا به فکر ماهم باشید من منطقه ۱۳ ام شاخص الودگی هوا ۱۵۵ ما داریم خفه میشیم خدا وکیلی رسیدگی کنین خسته شدیم ما تو این هوا ای بابا
    دبیرستانی ها ادم نیستن رسیدگی نمی کنین اصلا لطفا به مسئولان بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا