اجتماعی

اتمام حجت پلیس با پزشکان منشوری / سرهنگ کاظمی: انتشار تصاویر برهنه بیماران در اینستاگرام جرم است + عکس

خبرهای فوری: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به پزشکان منتشر کننده کلیپ‌های نامتعارف در فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، پزشکان در جامعه در حوزه زیبایی و جراحی بدن فعالیت دارند و نسبت به بهبود زیبایی اندام ظاهری بیماران و مراجعه کنندگان خود اقدام می‌کنند.

حال برخی از پزشکان برای توسعه فعالیت‌های خود در حوزه زیبایی سعی دارند با انجام تبلیغات گسترده نظر متقاضیان جراحی زیبایی را به خود جلب کنند، اما ماهیت این تبلیغات در برخی از مواقع همانند سایر آگهی‌های تبلیغاتی نیست و خارج از قوانین و آموزه‌های دینی در کشور است.

برخی از پزشکان با راه اندازی صفحه کاری خود در فضای مجازی اقدام به اشتراک گذاری کلیپ‌هایی می‌کنند که در آن برای ارائه صحت کار خود، بدن برهنه خانم‌های مراجعه کننده را بدون درج چهره آن‌ها در صفحات‌شان بارگذاری می‌کنند و کار خود را تبلیغ می‌کنند.

با توجه به قوانین رسمی و اسلامی رایج در کشور انجام این کار و درج آگهی‌های سخیف تبلیغاتی توسط پزشکان آن هم در فضای مجازی تخلف است و باید واکنش مراجع رسمی کشور نسبت به این موضوع را شاهد باشیم.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره درج آگهی‌های نامتعارف پزشکان زیبایی در فضای مجازی، گفت: طبق قانون درج اینگونه از آگهی‌ها توسط افراد مختلف در فضای مجازی تخلف است.

رئیس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: با پزشکانی که اقدام به انتشار آگهی‌های نامتعارف می‌کنند، طبق قانون برخورد خواهد شد و نسبت به پاکسازی و حذف پست‌های به اشتراک گذاشته شده آن‌ها اقدام خواهیم کرد و در صورت تکرار تخلفات، افراد مجرم شناخته می‌شوند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا