اجتماعی

ماجرای شایعه ممنوعیت بستنی خوردن برای بانوان

خبرهای فوری: به تازگی شایعه‌ای به نقل از بسیج جامعه زنان مبنی بر «ممنوعیت بستنی خوردن برای بانوان»در اماکن عمومی منتشر شده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، از شایعه تا واقعیت: همزمان با هفته عفاف و حجاب شایعه‌ای در فضای مجازی به نقل از رئیس بسیج جامعه زنان منتشر شد. منتشر کنندگان مدعی شدند که مینو اصلانی از اجرایی شدن طرح «ممنوعیت خوردن بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی» خبر داده است.

اما واقعیت این است که اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگویی چنین موضوعی را تکذیب کرد و عنوان کرد: حق پیگرد قانونی این شایعات را برای خود محفوظ می‌دانم.

به نظر می‌رسد همزمان با هفته عفاف و حجاب چنین شایعاتی برای به حاشیه بردن موضوع عفاف و حجاب و با هدف برهم زدن آرامش مردم و افکار عمومی به خصوص زنان جامعه ساخته می‌شود. /فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۷ دیدگاه ها

  1. زنهافرشته اندچرااینقدرزنان رازجرمیدیداقای علم الهداوتعدادی ازاقایان هجوم اوردندبرعلیه زنان چون زورشان به زن میرسه مملکت رااختلاس دزدی وفساداداری و….گرفته وفسادهاباعث گردیده مردم به دین بدبین شده وازدین خودبرگردند..اگه راست میگیدمملکت رادرست کنیدخیلیهامختاج نون شبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا