اجتماعی

ترافیک جاده چالوس فوق سنگین است

خبرمهم: رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه‌های این استان خبر داد. سرهنگ پیمان کرمی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کسیل تا تونل کندوان سنگین است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج – چالوس و آزادراه‌های این استان خبر داد. سرهنگ پیمان کرمی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: ترافیک در خط جنوبی جاده کرج – چالوس از محدوده تونل کسیل تا تونل کندوان سنگین است.

رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج – چالوس و آزادراه‌های این استان خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: ترافیک در خط جنوبی جاده کرج – چالوس از محدوده تونل کسیل تا تونل کندوان سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین در خط شمالی ازادراه تهران – کرج از محدوده جهان نما تا پل فردیس و در ادامه در آزادراه کرج – قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا حصارک کرج سنگین گزارش شده است.

کرمی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم فزاینده سفر در راه های استان البرز به ویژه جاده کرج – چالوس، مسافران ضمن اطلاع از وضعیت راه ها، زمان سفر خود را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: اکنون پایگاه های ثابت و سیار پلیس راه البرز وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را د راوج سفرها رصد می کنند.

فرمانده پلیس راه البرز گفت: مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است./انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا