اجتماعی

اینترنت هدیه فقط برای خبرنگاران مورد تایید وزارت ارشاد فعال می‌شود

خبرمهم: خبرنگاران لازم است با مراجعه به سامانه my.gov.ir (درگاه ملی خدمات دولت هوشمند) و ورود به بخش " مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران" نسبت به دریافت اینترنت اقدام کنند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا کنون اطلاعات ۱۲ هزار نفر خبرنگار از سوی معاونت مطبوعاتی برای دریافت اینترنت رایگان به وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات معرفی شده است.

خبرنگاران لازم است با مراجعه به سامانه my.gov.ir (درگاه ملی خدمات دولت هوشمند) و ورود به بخش “مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران” نسبت به دریافت اینترنت اقدام کنند.

۵ هزار نفر نیز طی چند روز اخیر با مراجعه به بخش خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌های کشور نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز خبرنگاری اقدام کرده اند.

علاوه براین آمار، بر اساس اطلاعیه‌ای که توسط اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی منتشر شده است خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت اینترنت هدیه روز خبرنگار نشده‌اند، می‌توانند با ورود به بخش خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌ها نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مستندات خود اعم از سوابق شغلی، سوابق تحصیلی و اطلاعات حرفه‌ای و تخصصی خود مطابق با راهنمای سامانه در بخش خبرنگاران به نشانی: e-rasaneh.ir/Page_Show.aspx?PageID ۲۰ اقدام کنند تا اسامی آن‌ها طی روز‌های آینده برای وزارت ارتباطات ارسال شود.

فهرست خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با شرط عضویت فعال در سامانه جامع رسانه‌ها برای دریافت اینترنت هدیه خبرنگاری به وزارت ارتباطات معرفی شده اند، اما از آنجا که ممکن است برخی از خبرنگاران از این فهرست جا مانده باشند مقرر شد که فهرست متممی مجددا ارسال شود؛ لذا خبرنگارانی که تاکنون مشمول اینترنت هدیه نشده‌اند می‌توانند با ورود به بخش خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی: e-rasaneh.ir نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا اسامی آن‌ها برای برقراری اینترنت در نوبت بعدی برای وزارت ارتباطات ارسال شود.

بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ رسانه در کشور فعالیت می‌کنند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا