اجتماعی

دستگیری فروشنده سلاح غیر مجاز

خبرمهم: معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت از مخفیگاه متهم ۶ قبضه سلاح شکاری و سلاح سرد به همراه ۶۴ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

 سرگرد محمد زیدی در تشریح جزییات این خبر گفت: در اواسط هفته گذشته گزارشی در خصوص فروش سلاح و ادوات نظامی توسط فردی در فضای مجازی دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت. 

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی صحت و سقم این خبر تایید و دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم از مرجع قضائی اخذ شد. 

زیدی   تصریح کرد: سرانجام در عصر روز یازدهم مرداد ماه تیمی از ماموران مجرب پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی در حوالی “قیطریه” اعزام و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در حالی که قصد داشت مخفیگاه خود را ترک کند  دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه ۹ عدد فشنگ مربوطه، ۵ عدد سلاح سرد(قمه) و ۶۴ عدد فشنگ جنگی کشف شد. 

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه متهم پس از انجام بازجویی های اولیه جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: متهم در اعترافات خود محل تهیه این سلاح را یکی از استان های مرکزی کشور عنوان کرد. 

 این مقام انتظامی در پایان  از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان بگذارند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا