اجتماعی

دیدار خاتمی و سید حسن خمینی با خانواده مرحوم دعائی

خبرمهم : در حاشیه مراسم چهلمین روز ارتحال مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعائی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با خانواده مرحوم دعائی دیدار و گفت و گویی صمیمانه داشتند.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی گفت: «خدا به همه شما و بستگان عزیز صبر بدهد و به همه ما! همه ی ما عزاداریم واقعا. آقای دعائی برای همه ما عزیز بود. جای او برای همه ما خالی است و همه عزاداریم. واقعا هم فکر نمی کنم حالا حالاها اصلا جای ایشان که پر نمی شود هیچ، بتوانیم ما خودمان را آرام کنیم، {نمی دانم} در دنیای بدون آقای دعائی چگونه باید زندگی کرد! شما هم که نسبتی با آقای دعائی دارید انشالا روحیات آقای دعائی در همه شما هست. خداوند ایشان را قرین رحمت کند.»

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی هم گفت: «خدا ان‌شاء‌الله آقای دعائی را قرین رحمت کند؛ ان‌شاء‌الله که دعای ایشان را از آن دنیا بدرقه حال همه شما و همه ما کند. آقای دعائی همیشه از کسانی بودند که به همه لطف و محبت داشتند، اما نسبت به آقای خاتمی نوع محبت و یک رفاقت خاصی داشتند. ان‌شاء‌الله که سایه حاج آقا هم مستدام باشد. به هر حال، ان‌شاء‌الله بتوانیم همه ی ما داغ را تحمل کنیم. آقای دعائی از کسانی بودند که می شوند گفت اینقدر که من در این اتاق بوده ام، ایشان هم در آن بوده اند! به هر نقطه این اتاق یا موارد دیگر در حرم {امام خمینی} که نگاه می کنیم آقای دعائی در آنجا حضور داشتند. خداوند ایشان، مادر و پدرشان را رحمت کند.»/جماران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا