اجتماعی

تشریح آخرین جزئیات از پرونده سارقان بانک ملی

خبرمهم: فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین جزئیات از رسیدگی به پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پنجاه و ششمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین خبر از سارقین بانک ملی گفت: بر اساس اخرین اعتراف، سارقین اصلی ۴ نفر بودند که شامل ۳ برادر و یک پسرخاله بودند.

وی افزود: آخرین جلسه در شب جمعه ساعت ۱۰ شب در منزل پدر و با حضور وی برقرار شد و هماهنگی های لازم به عمل آمد. بلیط دونفر از سارقین قبلا تهیه شده بود که قرار شد صبح ۲ شنبه ساعت ۶ به مقصد خارج از ایران متواری شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: طبق اعترافات جدید ساعت ۱ تا ۲ بامداد ، دونفر وارد بانک شده و مسئولیت تدارکات، مراقبت، کشیشک و هماهنگی های لازم برای لوازم را برعهده داشتند و ۲ نفر دیگر مسئولیت قطع کردن وسایل حفاظتی و امنیتی بانک و سرقت اصلی از صندوق امانات را بر عهده داشتند.

سردار رحیمی درمورد اموال مالباختگان گفت: اقدام بعدی برگرداندن اموال مردم است که بالغ بر هزاران سکه، دلار و یورو است که پس از شمارش با نظارت نماینده دادستان و بانک ملی و پلیس تحویل خزانه بانک ملی  داده شد.

وی بیان کرد: تیمی از بانک ملی و اتحادیه طلا فروشان و متحصصان در امر طلا و نماینده پلیس و دستگاه قضایی حدود ۵ روز فعالیتکردند تا اموال سرقت رفته شناسایی شود و حدود ساعت ۶ صبح روز گذشته(دوشنبه) کار شناسایی، بسته بندی و شناسنامه دار کردن اموال و انتقال آنها به خزانه تمام شد که این اعمال توسط ۶ دوربین فیلمبرداری شده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا