اجتماعیقم

در عصر غیبت پیام خدا را ولی فقیه و مراجع به ما می‌رسانند

خبرمهم: سعیدی تولیت حضرت معصومه(س) گفت ما خدا و اهل بیت(ع) و قرآن داریم باید کلام اینها را بشنویم. در عصر غیبت پیام خدا را ولی فقیه و مراجع به ما می رسانند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، تولیت حضرت معصومه(س) گفت: بخاطر شرایط کرونایی که ایجاد شد زیارت اماکن مقدس با محدودیت مواجه شده بود اما با بهبود وضعیت مردم برای زیارت هجوم می‌آورند این نشان می‌دهد محبت و ارادت مردم به اهل بیت(ع) کم شدنی نیست.

 سیدمحمد سعیدی شنبه شب در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی افزود: در شرایط کرونایی و بسته شدن اماکن زیارتی، تبلیغات مختلفی صورت می‌گرفت که بعد از کرونا کسی به زیارت نمیرود ودشمن هم از این شرایط سوء استفاده میکرد اما دیدیم که این تبلیغات نادرست بود.

وی با بیان اینکه زیارت امر طرفینی است افزود: همانطور که ما از امام معصوم خواسته هایی داریم، آنها هم از ما، درخواست‌هایی دارند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: امام رضا(ع) در روایتی به عبدالعظیم حسنی فرمودند که به شیعیان ما بگو، راهی برای نفوذ شیطان به درون خود باز نکنند.

وی افزود: ما خدا و اهل بیت(ع) و قرآن داریم باید کلام اینها را بشنویم. در عصر غیبت پیام خدا را ولی فقیه و مراجع به ما می رسانند. کسانیکه می‌گویند منتظر امام زمان(عج) باشید و هیچ کاری نکنید تا ظلم زیاد شود و آنحضرت ظهور کند، منحرف هستند باید در خط اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و شهدا تلاش و حرکت کنیم.

سعیدی اظهار داشت: ادای امانت و حفظ آبروی دیگران از دیگر مواردی است که امام هشتم(ع) از شیعیان درخواست کردند. امروز که به خصوص در فضای مجازی سخن و شایعات بسیاری رد و بدل می‌شود باید خیلی دقت کنیم که با انتشار سخن نادرست، با آبروی یک فرد بازی نکنیم.

وی گفت: صله رحم و به دیدار هم رفتن و همچنین بی حساب حرف نزدن از دیگر مواردی است که ثامن الحجج(ع) از شیعیان درخواست کردند و ما باید این فرمایشات آنحضرت را عملی کنیم.

امام رضا(ع) در ۱۱ ذی القعده سال ۱۴۸ هجری قمری در مدینه متولد شدند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا