اجتماعی

چمران: هک سیستم های شهرداری تهران کار موساد بود

خبرمهم: از امروز فعالیت شهرداری مجدد از سرگرفته می‌شود، فقط چند روز اخلال ایجاد شد اما دشمن برنامه ریزی کرده بود که بیشتر از این اخلال را ایجاد کند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، رییس شورای شهر تهران گفت: حمله به سیستم‌های کارای کشور ما ادامه خواهد داشت باید به تمام مسئولان هشدار دهیم مواظب باشند.

 مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در صحن شورای شهر تهران با اشاره به حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری، اظهار کرد: هک سیستم‌های شهرداری و حمله سایبری که انجام شد، با برنامه موساد، منافقین و تمام ضد انقلاب‌ها صورت گرفته است.

وی‌ ادامه داد: تمام دشمنان انقلاب از قبل برنامه ریزی کرده بودند که سیستم شهرداری و سایر بخش‌ها را در آستانه سالگرد ارتحال امام فشل کنند.

چمران گفت: اما به دلیل پاکی خون شهدای ۱۵ خرداد برنامه‌هایشان موفق نبود و با تسلطی که دوستان در شهرداری و سایر دستگاه‌ها داشتند و همکاری که صورت گرفت دشمنان کاری جزو انتشار چند تصویر موهن و شعار نتوانستند انجام دهند.

رییس شورای شهر تهران بیان کرد: حمله به سیستم‌های کارای کشور ما ادامه خواهد داشت باید به تمام مسئولان هشدار دهیم مواظب باشند اما از همکاری آن‌ها که به خوبی در کنار هم قرار گرفت توانستند نقشه دشمن را برهم بزند.

وی تاکید کرد: از امروز فعالیت شهرداری مجدد از سرگرفته می‌شود، فقط چند روز اخلال ایجاد شد اما دشمن برنامه ریزی کرده بود که بیشتر از این اخلال را ایجاد کند.

چمران افزود: این هشداری خواهد شد تا بتوانند در آینده به گونه‌ای سیستم‌ها طراحی شود که این حملات سایبری تکرار شود.

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: رها شدن چند سال شهرداری و اضافه نشدن تخصص ها بر این موضوع بی تاثیر بوده و از این نقطه ضعف استفاده شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا