اجتماعی

سرعت اینترنت تلفن همراه و خانگی افزایش داشته است!

خبرمهم: ادعای عجیب وزیر ارتباطات سرعت اینترنت تلفن همراه و خانگی افزایش داشته است.این ادعای وزیر درحالی مطرح می‌شود که در دولت رئیسی مردم به شدت از سرعت اینترنت شکایت داشته‌اند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت:زمانی که  وزارت خانه را تحویل گرفتم سرعت اینترنت تلفن همراه ۲۱ و هشت دهم مگابیت بر ثانیه بوده است و الان با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۲۵ رسیده است سرعت اینترنت خانگی نیز حدود ۹ مگابیت بر ثانیه بوده و اکنون به حدود ۱۰ رسیده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، عیسی زارع پور در گفت و گویی در مورد سرعت اینترنت  تلفن همراه و اینترنت خانگی اظهار داشت: مراجع جهانی و سایت های معتبری در مورد سرعت ارائه خدمات اینترنت قابل رجوع و استناد هستند و ما نیز آن را می پذیریم.

وزیر ارتباطات گفت: این مراجع ماهیانه،بر اساس نتایج سایت “Speed Test” کشورها را در اینترنت سیار و ثابت اندازه گیری می کنند و زمانی که  وزارت خانه را تحویل گرفتم سرعت اینترنت تلفن همراه ۲۱ و هشت دهم مگابیت بر ثانیه بوده است و الان با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۲۵ رسیده است سرعت اینترنت خانگی نیز حدود ۹ مگابیت بر ثانیه بوده و اکنون به حدود ۱۰ رسیده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا