اجتماعی

جاده چالوس یکطرفه شد

خبرمهم: مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که تردد در جاده چالوس تا اطلاع ثانوی در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده است و در همه محورهای مواصلاتی ترافیک سنگینی وجود دارد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، بر اساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور از ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس در مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و ترافیک سنگینی در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال و در محدوده بیلقان، حد فاصل همه جا تا شهرستانک و محدوده‌های تونل کندوان، پل زنگوله و سیاه بیشه وجود دارد.

همچنین در سایر محورهای شمالی از جمله آزادراه تهران- شمال، محور هراز، محور فیروزکوه، آزادراه قزوین – رشت، آزادراه تهران – پردیس و محور قدیم تهران – رودهن ترافیک سنگینی در بسیاری از مقاطع گزارش شده است.

البته محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورها از جمله آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

در برخی از محدوده‌های سایر محورهای مواصلاتی از جمله آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه تهران – ساوه، آزادراه تهران – قم، محور تهران – شهریار و آزادراه قزوین – کرج ترافیک سنگینی برقرار است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا