اجتماعیاستانیخراسان

شهردار بجنورد تفکیک جنسیتی در بوستان آفرینش را تکذیب کرد

خبرمهم: شهردار بجنورد گفت تفکیک زن و مرد تعبیر درستی نیست، دیوارکشی در راستای محصور کردن پارک بانوان در محدوده اجرای پروژه انجام گرفته است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، شهردار بجنورد با تکذیب مضامین کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر ایجاد حصار در این بوستان و تفکیک جنسیتی برای حضور زنان و مردان گفت: ادعا‌های این کلیپ صحت ندارد.

 جواد حمیدی راوری اظهار داشت: این کلیپ این باور را در مخاطب القا می‌کند که دیوار برای جداسازی زنان و مردان در فضای داخلی مجموعه یک بوستان اجرا شده این در حالی است که دیوار در بوستان آفرینش بجنورد در راستای ایجاد حصار برای بوستان بانوان اجرا شده است.

شهردار بجنورد افزود: محصور کردن بوستان آفرینش در راستای ایجاد بوستان بانوان انجام گرفته و در بخشی از پارک که مشرف به خیابان و معبر عام است اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: ایجاد بوستان اختصاصی بانوان که مجموعه‌ای با امکانات متنوع و مختلف برای انجام فعالیت‌های ورزشی، تفریحی، سرگرمی و اجتماعی در حال ساخت است برای تکمیل نیازمند تامین زیرساخت‌هایی است تا بانوان بتوانند در آن با اطمینان خاطر و امنیت حضور پیدا کنند بر این اساس محصور کردن مجموعه در محدوده ایجاد شده اختصاصی و در بخشی از پارک آفرینش انجام پذیرفته است.

شهردار بجنورد گفت: تفکیک زن و مرد تعبیر درستی نیست، دیوارکشی در راستای محصور کردن پارک بانوان در محدوده اجرای پروژه انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سمت داخلی دیوار پل در محدوده پارک بانوان است، سمت دیگر که مشرف به معبر عام است عمومی بوده و محل عبور عابران خواهد بود که به لحاظ حفظ ایمنی تردد، شهرداری ترجیح داد بخشی از فضای روی پل را برای عابرین حفظ کند، زیرا از گذشته محلی برای انتظار مسافران برای سفر‌های خارج از شهر بوده یا بعنوان ایستگاه ورودی شهر محل اول توقف اتوبوس‌های بین شهری است.

شهردار بجنورد گفت: امیدواریم رسانه‌ها که صاحبان اندیشه‌اند و در جایگاه والای خبررسانی قرار دارند دور از انصاف عمل نکنند؛ گاهی برخی شیطنت‌ها مانع جدی در انجام خدمتی بزرگ به جامعه خواهد شد. اگر چه به تمامی شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم شهرداری در اجرای پروژه مصمم است و هم اکنون نیز ایجاد پارک بانوان از سرعت عمل مطلوبی برخوردار است.

دومین بوستان بانوان بجنورد در بوستان آفرینش این شهر در حال اجرا است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا