اجتماعیسلامت

۱۸۳بیمارجدید کروناویروس در اصفهان شناسایی شد

خبرفوری مهم: ۱۸۳ بیمارجدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

۱۸۳ بیمارجدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز یکشنبه ۷ فروردین تا امروز ۸ فروردین تعداد ۹۲۱ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند که از این تعداد ۱۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی و در این بازه زمانی ۹۵ نفرهم در مراکز درمانی بستری شدند.

هم اکنون نیز ۳۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۶۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفتند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۷۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته موارد فوت شده ناشی از کرونا ۱۰ نفر گزارش شده که پنج نفر مبتلای قطعی و پنج نفر مشکوک بودند.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۶۴۱ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۴۸۳ هزار و ۹۱۰ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۲۱۵ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۵۹۶ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۶۱۵ نفر فوتی مشکوک به کرونا بودند.

۱۳۶ هزار و ۵۷۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند./باشگاه خبرنگاران جوان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا