اجتماعی

ترافیک در تمام جاده های منتهی به مازندارن سنگین است

خبرفوری مهم: رییس پلیس راه استان مازندران گفت که با توجه به حضور پرشمار مسافران در حال حاضر ترافیک در تمامی راه‌های منتهی به این استان بدون مشکل و گره ترافیکی ، سنگین و پرحجم است .

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،رییس پلیس راه استان مازندران گفت که با توجه به حضور پرشمار مسافران در حال حاضر ترافیک در تمامی راه‌های منتهی به این استان بدون مشکل و گره ترافیکی ، سنگین و پرحجم است .

سرهنگ یدالله جهان تاب گفت : ترافیک خودرویی در محور کندوان از سمت کرج به چالوس سنگین است و به منظور مدیریت این حجم از بار ترافیکی از ساعت ۱۱ امروز یکشنبه این محور از سمت کرج به چالوس یک طرفه شده است.

وی ادامه داد : همچنین در محور هراز در محدوده لاسم ، تونل تکاور ، آب اسک ، لاریجان و چلاو و همچنین از سمت آمل به تهران ترافیک نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس راه مازندران تنگی معبر ورودی به تونل ها را یکی از دلایل ترافیک در جاده هراز اعلام کرد و گفت : همچنین وجود شهرک های ییلاقی در این جاده باعث شده تا خروجی ها نیز با ترافیک خودرویی مواجه باشد ، اما این ترافیک باعث توقف در مسیر نشده است و خودروها در حال حرکت هستند .

وی افزود : ترافیک در محور سوادکوه هم در حال حاضر پرحجم است اما در ورودی شهرهای زیراب و پل سفید به دلیل تنگ و باریک بودن مسیر حجم ترافیک بیشتر از بقیه نقاط است .

سرهنگ جهان تاب در خصوص وضعیت ترافیک در مسیرهای کناره و ساحلی مازندران هم توضیح داد : این مسیر شروع می شود و تا  بهشهر امتداد دارد ، در حال حاضر دارای ترافیک پرحجم اما روان است .

وی با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و افزایش ورودی خودروها به مازندران پیش بینی کرد که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک جاده های استان اضافه شود.

رییس پلیس راه مازندران ضمن توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات ، با سعه صدر و مدیریت سفر رانندگی کنند و تاکید کرد : در صورت بروز تخلف ، پلیس بدون چشم پوشی با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد کرد .

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا