اجتماعی

کشف کالای قاچاق در نوروز

خبرمهم: فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) از اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و کشف بیش از ۲ هزار و ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سطح کشور خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار غلامرضا رضائیان دراین باره گفت: به مناسبت فرار رسیدن عید نوروز، شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق و ناامن نمودن مبادی ورودی و خروجی، محل های دپو و توزیع کالای قاچاق، در قالب طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نیمه دوم اسفند ۱۴۰۰ در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی در سطح کشور قرار گرفت و کماکان تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از طرح با اشراف اطلاعاتی، نظارت های سیستمی، بررسی های اسنادی و میدانی محل دپو، انبارها و صاحبان کالاهای قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) تصریح کرد: ماموران در بازرسی از انبارها و محل دپو کالا، انواع کالای قاچاق از قبیل: کالاهای اساسی و ضروری، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی، کیف و کفش، سوخت و فرآورده های نفتی قاچاق و خارج شبکه توزیع همچنین مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و… را طی هفته اخیر کشف کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار رضائیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاها و مشتقات نفتی مکشوفه را بیش از ۲۰۱۲ میلیارد ریال برآورد داشتند اضافه کرد: در این راستا ۱۶۹۲ متهم به همراه ۶۹۹ انواع خودروی سبک و سنگین قاچاق بر توقیف که پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودروها روانه پارکینگ شدند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا