اجتماعی

زمان اذان صبح به ساعات ابتدایی بامداد میرسد

خبرمهم: نماینده اصفهان در مجلس گفت در صورت ثابت ماندن ساعت رسمی کشور، زمان اذان صبح به ساعات ابتدایی بامداد می رسد.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴۳ اسفند) و در مخالفت با کلیات طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشور اظهار داشت: متاسفانه در این زمینه نگاه ما، نگاه منطقی و بومی نبوده، بلکه یک نگاه تقلیدی است و در بیانات موافقان و طراحان طرح نیز همین نگاه تقلیدی دیده می شود! آیا آنچه ما از دیگران یاد گرفتیم و آنها تصمیم به تغییر آن گرفته اند، درست است؟ جایگاه ایران به لحاظ جغرافیایی ویژه خود بوده و تصمیمات مختص خود را نیز می طلبد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه در صورت اجرای این طرح، زمان اذان صبح به ساعات ابتدایی بامداد می رسد، افزود: در گزارش کمیسیون و اظهارات طراحان و موافقان طرح، آمارهایی ارائه شده که تعجب برانگیز است. برای مثال به تاثیر تغییر ساعت بر میزان تصادفات جاده ای، مصرف انرژی و نظرسنجی های مردمی اشاره شد که باید مبنای این نظرسنجی ها و آمارها به صورت شفاف ارائه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم تاکید کرد: ما باید تصمیماتی متناسب با سبک زندگی مردم اتخاذ کنیم و براساس آمارها و اطلاعات دقیق کشور خودمان تصمیم گیری کنیم، نه اینکه چون در کشور دیگری تصمیمی اتخاذ شد، ما نیز کورکورانه از آن تقلید کنیم./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. جناب نماینده خواهشا حرف…… که واقعا خیلی بیسواد هستی
    اولا اینکه اکثرا ایرانی ها نماز نمی خوانند ، پس بزار ساعت ها ثابت بمانند
    دوم اینکه تو اینقدر …. هستی که فکر میکنی با کشیدن ساعت ها به جلو مصرف انرژی کاهش پیدا میکنه ، یه خورده از کشورهای توسعه یافته یادبگیرید .
    پس خواهشا برای یکبار هم که شده یک کار خوبی کنید بزار ساعت ها ثابت بمونه و اینقدر خیالبافی نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا