اجتماعی

ارتش از پیشرفت سپاه خوشحال می‌شود

خبرمهم: فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: ما در ارتش از پیشرفت سپاه بی‌نهایت خوشحال می‌شویم و هر جا این پیشرفت را ببینیم نماز شکر به جا می آوریم؛ همچنین برادران ما در سپاه نیز همین روحیه را دارند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان فارس با حضور فرماندهان نظامی‌، مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس اظهار داشت: دشمن از داخل و خارج تلاش می کند تا بین نیروهای مسلح فاصله بیندازد و از راه‌های مختلفی مثل ایجاد شبهه و یا حتی تعریف و تمجیدهای جهت دار، از یکی بر علیه دیگری در صدد ایجاد فاصله است.

وی افزود: ما در ارتش از پیشرفت سپاه بی نهایت خوشحال می شویم و هر جا این پیشرفت را ببینیم نماز شکر به جا می آوریم و برادران ما نیز در سپاه به همین صورت عمل می کنند.

 رضایی گفت: امروز نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی را می توان به عنوان یک تابلو اتحاد در تمام دنیا نشان داد.

در ادامه استاندار فارس، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: این هوشمندی امام راحل(ره) بود که سازمان های انقلابی مانند سپاه را ایجاد کردند تا در آن شرایط سخت و تلاطم های دشوار وارد شده و این سرزمین را حفظ کنند.

محمدهادی ایمانیه افزود: امروز ما پس از گذشت ۴۰ سال که شاهد مجاهدت های سپاه در عرصه های سازندگی و حرکت های علمی و دانش بنیان هستیم، متوجه ارزشمندی این تدبیر امام(ره) می شویم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که سپاه به عنوان یک نیروی چندوجهی در دنیا شناخته می شود و همه دنیا مجبور هستند این ظرفیت را به حساب بیاورند.

سردار بوعلی افزود: البته سایر نیروهایی که در جمهوری اسلامی ایران مانند ارتش وجود دارند، هر زمان که نیاز باشد، با سایر نیروها هم افزا می‌شوند و در قالب یک سازمان و یک ارتش انجام وظیفه می‌کنند.

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای ارتش، سپاه و ناجا با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا