اجتماعیاستانیتهران

وزش باد شدید و گردوخاک در تهران/کاهش نسبی دما تا سه‌شنبه

خبرمهم: براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که امروز(۱۵ اسفندماه) در بعضی ساعات به ویژه در نیمه جنوبی استان همراه با وزش باد شدید با احتمال باد و گرد وخاک است.

از اواخر وقت یکشنبه تا صبح سه شنبه (۱۵ تا ۱۷ اسفندماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان گاهی ابری و در بعضی ساعات در سطح استان، بارش باران گاهی رگبار باران و وزش باد با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه و گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۱۷ تا ۱۹ اسفندماه) به تناوب در بعضی ساعات گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

در روز دوشنبه (۱۶ اسفندماه) کاهش نسبی دما و از روز سه شنبه تا پنج شنبه(۱۷ تا۱۹ اسفندماه) روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۶ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌شنبه (۱۷ اسفندماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی ابری وبارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیرورکوه- امین آباد با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا