اجتماعی

خانواده‌های ولایی باید با لبیک به رهبری و فرزند آوری، دشمن را ناامید کنند

خبرمهم: احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: پیری نسل و زادآوری از مهم ترین مسائلی است که رهبر معظم انقلاب سال ها است که به آن در سخنرانی های مختلف اشاره دارند چراکه دشمن سالیان متمادی بر روی «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کار کرد و این فرهنگ غلط را در بین مردم ما نهادینه کرد اما امروز خانواده‌های ولایی ما باید به این ندای معظم‌له لبیک بگویند و با فرزند آوری و تکثیر نسل، موجب آبادانی کشور و ناامیدی دشمن شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره لجن‌پراکنی دشمنان گفت: مردم و به‌خصوص جوانان باید مراقب باشند فریبد این دروغ‌ها و لجن پراکنی‌ها را نخورند و پاسخ این لجن‌پراکنی ها را با روشنگری در فضای مجازی بدهند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه استمرار حرکت انقلابی با کار و روشنگری محقق می شود، گفت: یکی از مسائل بسیار مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، استمرار و تداوم حرکت انقلابی است، لذا طبق نظر معظم له استمرار حرکت انقلابی به معنای شناخت هدف‌های انقلاب از جمله پیشرفت‌های مادی و معنوی، تشکیل جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین و بزرگ اسلامی و تامین این نیازها توسط مسئولان است؛ بنابراین هر کوشش و روشنگری که توسط همه فعالان حوزه های مختلف و بسیجیان انجام می شود مصداق تداوم حرکت انقلابی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه امروز ابهت پوشالی امریکا و ابرقدرت ها در منطقه شکسته شده است، تصریح کرد: به واسطه رشد و اتحاد حرکت جریان مقاومت در منطقه، دشمنان اسلام رو به نابودی و رسوایی هستند که ما باید این را قدر بدانیم و استمرار انقلاب را با ادامه دادن راه شهدا، تربیت دانشمند، فرزندآوری و تکثیر نسل و پیشرفت صنعت انرژی هسته ای ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: پیری نسل و زادآوری از مهم ترین مسائلی است که رهبر معظم انقلاب سال ها است که به آن در سخنرانی های مختلف اشاره دارند چراکه دشمن سالیان متمادی بر روی «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کار کرد و این فرهنگ غلط را در بین مردم ما نهادینه کرد اما امروز خانواده‌های ولایی ما باید به این ندای معظم‌له لبیک بگویند و با فرزند آوری و تکثیر نسل، موجب آبادانی کشور و ناامیدی دشمن شوند.

این فعال سیاسی بیان کرد: نگاه به آینده از تاکیدات همیشگی امام خامنه ای بوده است زیرا اگر در قضیه برجام، تحریم‌های اقتصادی و ارتباط و مذاکره با غرب نکاتی که ایشان تاکید کرده بودند، رعایت می‌شد امروز این حجم از مشکلات اقتصادی را شاهد نبودیم لذا نگاه به آینده و گرفتن تصمیم همه جانبه درست، موجب پیشگیری از مشکلات بعدی می‌شود.

مقدم با بیان اینکه دشمنی امروز ما، دشمنی اقتصادی و رسانه‌ای است، بیان داشت: حربه کنونی دشمن، فشار اقتصادی و دروغ‌پردازی رسانه‌ای در ابعاد مختلف است، اما دشمنان خودفروخته داخلی و خارجی بدانند که ایران به همت دولت جهادی و انقلابی، دانشمندان و نخبگان داخلی و با اتکا بر اقتصاد مقاومتی و جهش و تحرک تولید ملی، تحریم ها را خنثی کرده است؛ به طوری که حتی در دنیا پیشرفت های اقتصادی ما بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امروز نه تنها انقلاب ما از اهداف اصلی اش دور نشده است بلکه با توان و قدرت بیشتر در مسیر اهداف حرکت می کند. طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اگر انقلاب از اهدافش دور شده بود، دشمن این همه دشمنی نمی‌کرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه دشمن، ملت و افکار عمومی جوان ها را هدف قرار داده است، خاطر نشان کرد: دشمنان برای خارج کردن ملت و انقلاب ما از مسیر و هدف اصلی خود با فشارهای اقتصادی و هزینه‌های میلیاردی متوسل به لجن‌پراکنی و دروغ‌پردازی‌ های رسانه ای شده‌اند و به وسیله تهمت‌زدن به ارکان و شخصیت‌های مهم انقلاب، این هدف پلید خود را دنبال می‌کند که ملت و خصوصا جوانان ما لازم است در فضای مجازی در مقابل تهمت‌زنی و دروغ‌پردازی‌ها بایستند و با دید بصیرت‌مندانه و تحلیل‌گرایانه مراقب این دام و حربه دشمن باشند و برای دیگران روشنگری کنند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا