اجتماعی

سفر نروید!!

خبرمهم: سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: در ارتفاعات محورهای شمالی کشور با بارش برف، کولاک، تگرگ و احتمال سقوط بهمن روبه‌رو هستیم، لذا رانندگان از سفر در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: در ارتفاعات محورهای شمالی کشور با بارش برف، کولاک، تگرگ و احتمال سقوط بهمن روبه‌رو هستیم، لذا رانندگان از سفر در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: در ارتفاعات محورهای شمالی کشور با بارش برف، کولاک، تگرگ و احتمال سقوط بهمن روبه‌رو هستیم، لذا رانندگان از سفر در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: با اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از شب شنبه ۳۰ بهمن‌ماه در ارتفاعات بارش باران، برف، کولاک و تگرگ تا روز دوشنبه ۲ اسفندماه در محورهای منتهی به استان‌های شمالی کشور را دربرمی گیرد و شرایط متفاوتی را در این محورها ایجاد کرده است.

وی افزود: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد وجود داشته و محورهای هراز و فیروزکوه دارای مه گرفتگی با کاهش دید افقی برای رانندگی است و تردد در این محورها با حادثه و خطر روبرو است.

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران یادآور شد: خطر لغزندگی و یخ‌زدگی در تمامی محورهای شرق استان تهران وجود دارد و رانندگان از تردد در این محورها خودداری کرده و سفرهای خود را به‌روزهای آتی موکول کنند./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا