اجتماعی

دستگیری ۲۲ سارق حرفه ای

خبرمهم: فرمانده انتظامی بروجرد گفت ۲۲ سارق حرفه‌ای در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بروجرد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ  “مهدی مهدوی کیا ” افزود: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری توان عملیاتی صف و ستاد در ۷۲ ساعت گذشته در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.


به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی اظهار داشت: ماموران پلیس در هماهنگی با دستگاه قضا و با برنامه ریزی هدفمند در اجرای این طرح موفق به کشف ۲۸ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲۲ سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بروجرد پنج معتاد متجاهر و سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و ۶۶۱ پاکت سیگار قاچاق و مقادیری مواد مخدر صنعتی  و نیز چهار قبضه سلاح غیرمجاز کشف شدند.
سرهنگ مهدوی کیا افزود: همچنین در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی  ۲۵ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ضمن تقدیر از مردم در تعامل با پلیس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا