اجتماعی

بدون واکسن و ماسک وارد مترو نشوید

خبرمهم: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت از ورود افراد فاقد ماسک و واکسن نزده به مترو جلوگیری می شود .

مهدی شایسته اصل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا و قرارگاه مقابله با کرونا وزارت کشور در خصوص محدودیت های ویژه برای پیشگیری و کنترل بیماری اومیکرون گفت: از هفته گذشته با جدیت و حساسیت بیشتری از ورود افراد فاقد ماسک به ایستگاه و واگن های مترو جلوگیری شده است و ماموران افراد فاقد ماسک را به محل های فروش ماسک هدایت می کنند.
به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، شایسته اصل افزود : در آینده نزدیک با راه اندازی سامانه ایران من، افراد واکسن نزده از طریق کارت های بلیط متروشان و حتی با تهیه خرید بلیط های عادی شناسایی و از ورودشان به محدوده ایستگاه و سکوها ممانعت بعمل می اید.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تاکیدکرد: در ایستگاههای منتخب همچنان کار تزریق واکسن صورت می پذیرد و افرادی که تاکنون واکسن نزده اند برای بهره مندی از خدمات مترو حتما باید واکسن بزنند.
شایسته اصل گفت: مسافران واکسن‌گریز و یا کسانی که مبتلا به کرونا هستند کد ملی و نامشان از طریق سامانه «ایران من» برای شرکت بهره برداری مترو ارسال خواهد شد و با اتصال این سامانه به سامانه فروش بلیت مترو این افراد امکان تردد در مترو را نخواهند داشت .
مدیر عامل مترو تهران تاکید کرد : تا هفته آینده به دستور وزیر کشور و استاندار «سامانه ایران من» به سامانه فروش بلیت متصل خواهد شد.
شایسته اصل با بیان اینکه در خصوص هواسازها هم اقدامات خوبی آغاز شده است گفت: فیلترهای هپا، اولپا در داخل قطارهای مترو استفاده شده است تا هوا را فیلتر و هوای پاک در محیط دمیده شود. همچنین روش های ضد عفونی به روش کلد پلاسما یا پلاسمای سرد، اوزون، مواد ضدعفونی نانوسیلور در برخی خطوط و ایستگاه ها به صورت پایلوت در حال استفاده است و اگر نتیجه بخشی خوبی داشته باشد آن را برای سایر ایستگاه ها استفاده می کنیم ./صداوسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. امیدوارم فقط در حد صحبت نباشه واجرایی بشه
    چون ی عده با بی توجهی با جون مردم بازی میکنند،ممنون از پیگیری شما
    من خودم یکی از افرادی بودم که پیگیر این موضوع بودم وبا ۱۸۸۸ تماس گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا