اجتماعی

افتتاح پروژه ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز

خبرمهم:در ششمین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح پروژه ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور دکتر قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت وبینار و حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان فارس برگزار شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس یکشنبه ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح این پروژه در جمع خبرنگاران گفت: پروژه تکمیل و تجهیز اورژانس اجتماعی شیراز با هزینه کرد ۲و نیم میلیارد تومان اعتبار انجام شد، این مرکز شامل واحد خط ۱۲۳، واحد گشت سیار، واحد مداخله و واحد قرنطینه است.

عبدالرحمن سلیم حقیقی افزود: هدف اصلی این مرکز را پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی( پیشگیری سطح ۱) بیان کرد و گفت: کودک آزاری، همسر آزاری، والد آزاری، سالمندآزاری، خودکشی و مشکلات حاد خانوادگی موارد هدف مداخله ی این مرکز است.

مشاور مدیرکل بهزیستی فارس همچنین عنوان کرد: این مرکز در حال حاضر با تعداد کل ۴۰ نفر پرسنل شامل؛ کارشناسان مشاوره، پزشک، پرستار و کادر خدماتی فعالیت نموده و به عموم همشهریان خدمت رسانی می‌کند.

سلیم حقیقی، حضور به موقع پرسنل این مرکز در مواقع حساس و بحرانها را امری در خور توجه دانست و گفت: اورژانس اجتماعی محافظی در برابر آسیب‌های اجتماع است و همشهریان می‌توانند با خط تلفن ۱۲۳ به صورت شبانه روزی با این مرکز در تماس باشند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا