اجتماعی

خبرهای خوب رتبه بندی برای معلمان

خبرمهم: وزیر آموزش و پرورش در نوشهر، گفت طرح رتبه‌بندی معلمان در حال انجام مراحل اداری است و به زودی در این خصوص اخبار خوبی به معلمان خواهد رسید.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، یوسف نوری صبح امروز پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه در سفر یک‌روزه خود به مازندران، در دیدار با فرهنگیان نوشهر و چالوس، گفت: رییس جمهور و رییس مجلس و شورای نگهبان با اجرای طرح رتبه‌بندی مخالفتی ندارند، و این طرح در حال انجام مراحل اداری است که به زودی در این خصوص اخبار خوبی به معلمان خواهد رسید.

مذاکرات با دولت در حال حاضر ادامه دارد تا بودجه لازم برای رتبه‌بندی در سال آینده به طور کامل تأمین شود.

به گفته نوری تقریباً در هرجلسه هیأت دولت، نظام رتبه‌بندی طرح می‌شود؛ این طرح باید همراه با سند تحول بنیادین اجرایی و عملیاتی شود، زیرا با هدف رشد صلاحیت حرفه‌ای معلمان تنظیم شده تا کیفیت آموزش و جایگاه نظام آموزشی ارتقا یابد.

وزیر آموزش و پرورش از معلمان خواست در طرح مطالبات خود از شیوه‌های برهان و استدلال بهره بگیرند و به مسیر‌های مورد اراده دشمنان، سوق داده نشوند.

به گفته نوری درباره مشکلاتی، چون بیمه تکمیلی، سرانه مدارس و معوقه بازنشستگی همکاران رایزنی‌های لازم انجام گرفته و تلاش می‌کنیم این مشکلات را نیز از سر راه آموزش و پرورش برداریم.

در این نشست تعدادی از معلمان، مدیران مدارس، فرهنگیان بازنشسته و دانشجومعلمان به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و ایده‌ها و نقد‌های خود را در حضور وزیر طرح کردند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا