اجتماعی

کالای بی کیفیت خیانت است

خبرمهم: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولان کشوری و استانی باید به فکر حل گرانی و رفع بعضی تبعیض‌ها باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولان کشوری و استانی باید به فکر حل گرانی و رفع بعضی تبعیض‌ها باشند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که ۱۵ بهمن ماه در مصلای بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی برای مردم این کشور داشته است.

وی افزود: بسیاری از اقدامات حوزه راه و جاده سازی بعد از انقلاب اتفاق افتاد و ارتباطات روستاها و شهرها برقرار شد؛ برق نیز در بسیاری از مناطق روستایی وجود نداشت ولی به برکت انقلاب دیگر امروز روستایی بدون برق و حتی گاز و تلفن نیز نداریم مگر تعداد خانوارهای آن انگشت شمار باشد.

وی ادامه داد: در حوزه تحصیلات تکمیلی و پژوهش‌ها و تحقیقات علمی امروز جزو کشورهای برتر دنیا محسوب می‌شویم؛ در حوزه علوم دقیقه به روز هستیم.

حجت الاسلام نوری گفت: یادمان هست که پیش از انقلاب، بسیاری از پزشکان از خارج آورده می‌شدند اما امروز در منطقه حرف اول را در حوزه پزشکی و نانو تکنولوژی و بعضی مسائل دیگر می‌زنیم.

وی تاکید کرد: در حوزه هسته‌ای، حوزه صنایع دفاعی که در ابتدای انقلاب قدرت ساخت تیر کلاشینکف نداشتیم امروز موشک‌های بسیار بهتر نقطه زن و دوربرد را می‌سازیم که همه این‌ها بخش کوچکی از دستاوردهای انقلاب به شمار می‌آید و اگر بخواهیم نام ببریم باید ساعت‌ها این مباحث توضیح داده شود.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: با وجود این همه دستاورد از انقلاب، شایسته نیست که شاهد گرانی و بعضی تبعیض‌ها در کشور باشیم.

وی گفت: البته خشکسالی و تحریم‌ها نیز بر این موضوعات تأثیر گذار بوده اما باید با تدبیر دولتمردان حکومت اسلامی، تلاش شده و کار و فعالیت روز افزون و شبانه روزی صورت گیرد تا بخشی از این مسائل به زودی حل شود و این دستاوردهای بزرگ تحت شعاع این موارد قرار نگیرد.

امام جمعه بجنورد به فرارسیدن ماه رجب نیز اشاره کرد و افزود: در این ماه نمازها و دعاهایی وارد شده است کهان شاء الله همه ما بتونیم با تقوای الهی که مورد توصیه همه پیامبران بوده و در همه کتاب‌های آسمانی بر آن تاکید شده است، به آن دست پیدا کنیم.

بی کیفیتی و گرانی کالاها، خیانت است

حجت الاسلام نوری به گلایه مقام معظم رهبری نسبت به کیفیت و گرانی بعضی محصولات داخلی نیز اشاره کرد و گفت: رهبری از خودشان مایه گذاشتند برای تولید و رشد اقتصادی. ایشان سال‌هاست که شعار اقتصادی انتخاب می‌کند و اخیراً برای حمایت از تولید داخلی، واردات کالاهای خانگی را ممنوع کردند.

نماینده ولی فقیه تاکید کرد: تولیدکنندگان کالاهای خانگی باید قدر این اقدامات رهبری، مردم و جامعه را می‌دانستند و به کیفیت تولیدات خودشان می‌افزودن ولی متاسفانه کیفیت و قیمت رعایت نشد و فردای قیامت باید پاسخگوی این اعتماد مقام معظم رهبری باشند.

وی تصریح کرد: اگر ببینیم چون کالای خارجی وارد نمی‌شود و انحصار به ما خورده پس بخواهیم چند برابر بفروشیم یا در حوزه کیفیت درست کار نکنیم، این موضوعات خیانت حساب می‌شود و باید پاسخگوی آن باشیم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا