اجتماعی

دنیاطلبی سبب پیاده شدن از قطار انقلاب می‌شود

خبرمهم: نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت دنبال دنیا و متعلقات آن رفتن یکی از آفت‌هایی است که باعث پیاده شدن افراد از قطار انقلاب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان در سالن شهید مطهری سمنان اظهار کرد: در بهمن سال ۱۳۵۷ و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حق آمد و باطل نابود شد؛ به این دلیل که باطل رفتنی است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که امروز در فضای انقلاب اسلامی نفس می‌کشیم، تصریح کرد:‌ طبق آیات شریفه قرآن، آسیب‌هایی نظیر تبعیت از شهوات، ضایع کردن نماز و عبادات، طالب دنیا شدن و سایر موارد باعث می‌شود که عده‌ای از قطار انقلاب پیاده می‌شوند یا بعد از مدتی به‌عنوان مخالفان نظام نقش ایفا می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: طبق فرموده خداوند در قرآن، این افراد گمراهی دردناکی را خواهند دید و امام راحل فرمودند کسی که طمع دنیا دارد، از مال دنیا هیچ‌گاه سیر نخواهد شد و خواهان تمام دنیا و بیش از این خواهد شد.

مطیعی بیان کرد: دنبال دنیا و متعلقات آن رفتن یکی از آفت‌هایی است که باعث پیاده شدن افراد از قطار انقلاب می‌شود.

وی گفت: باید برابر وسوسه‌های شیطان مقاومت کنیم و در طریق مستقیم قرار گرفته و این راه را ادامه دهیم که باعث رحمت ملائکه در دنیا و آخرت خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: انقلاب اسلامی سالیان سال در دنیا دست برتر را داشته و به امید خدا، با پیروزی بر مشکلات و دشمنان به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا