اجتماعی

سامانه بارشی در برخی مناطق کشور از فردا افزایش میابد

خبرمهم: رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که از امروز وارد کشور شده، فردا در برخی استان‌ها از جمله اصفهان، لرستان و خوزستان تشدید می‌شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که از امروز وارد کشور شده، فردا در برخی استان‌ها از جمله اصفهان، لرستان و خوزستان تشدید می‌شود.

صادق ضیائیان گفت: فردا سامانه بارشی در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان، فارس، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، قم، شمال بوشهر، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی شمال کرمان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان موجب بارش می‌شود. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی شدت بارش در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، نوار غربی اصفهان و شمال و غرب فارس است.

او می‌گوید: سامانه بارشی در روز چهارشنبه در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی موجب بارش پراکنده شده و اواخر وقت این روز از کشور خارج می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی از جنوب غرب کشور وارد شده و بارش ها در خوزستان شروع شده و به تدریج چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق لرستان و ارتفاعات غرب و جنوب اصفهان را فرا می‌گیرد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا