تعطیلی مدارس روستاهای آزادشهر و رامیان و جاده آزادشهر – شاهرود باز شد

خبرمهم: جاده کوهستانی خوش‌ییلاق (آزادشهر - استان سمنان) که صبح امروز جمعه به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود با تلاش راهداران باز شد اما طبق اعلام مسوولان برخی مدارس مناطق کوهستانی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان فردا شنبه تعطیل است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر  به ایرنا گفت: بخشی از جاده آزادشهر – شاهرود حد فاصل روستای تیل آباد به سمت گردنه خوش ییلاق با توجه به بارش برف و بوران و کاهش دید از صبح امروز جمعه بسته شده بود که با تلاش چند ساعته نیروهای راهداری باز شد.

رمضانعلی میرزایی افزود: تیم‌های راهداری  پرتلاش با انجام اقداماتی مانند برف روبی و نمک پاشی این راه ارتباطی را بازگشایی کردند و تردد با زنجیر چرخ در این جاده امکان‌پذیر است.

در این گزارش ، مدارس برخی روستاهای کوهستانی خوش ییلایق ، شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در شرق استان گلستان به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا شنبه تعطیل است و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

فرماندار رامیان در گفت و گو با خبرنگار این بخش اظهارداشت: تمام محورهای ارتباطی این شهرستان با همکاری نیروهای راهداری باز شده است اما مدارس روستاهای کوهستانی در بخش مرکزی به دلیل بارش برف و یخبندان فردا تعطیل خواهد بود.

جواد صادقلو افزود: فردا مدارس روستاهای کوهستانی کشکک، ویرو، باقرآباد، قورچای و پاقلعه در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل و به صورت غیرحضوری و به صورت  مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

قربانعلی بذرافشان مدیرآموزش و پرورش آزادشهر نیز گفت: فردا فعالیت حضوری مدارس روستاهای بالادست بخش چشمه ساران این شهرستان شامل وطن، نرگس چال، رحیم آباد، رودبار، خوش ییلاق، کاشیدار، نراب، وامنان و سیب چال به دلیل یخبندان و سرمای هوا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین طبق اعلام نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان، بامداد فردا شنبه در بسیاری از مناطق مسکونی هم  دمای هوا به صفر درجه خواهد رسید.

شهرستان‌های آزادشهر و رامیان با جمعیت تقریبی ۲۰۰ هزار نفر در شرق استان گلستان واقع‌ شده اند.

خروج از نسخه موبایل