اجتماعی

تهران، خراسان رضوی و خوزستان رکوردار بیشترین ولادت ثبت شده در پاییز ۱۴۰۰

خبرمهم: سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در پاییز سال ۱۴۰۰ مجموعا ۲۸۷ هزارو ۱۷۳ ولادت در کشور به ثبت رسیده است.

 از مجموع ولادت‌های ثبت شده در پاییز سال جاری در کشور به ترتیب استان تهران با ۳۷ هزارو ۱۱۶ نفر، استان خراسان رضوی با ۲۷ هزار و ۲۹۱ نفر و استان خوزستان با ۲۴ هزار و ۴۱۴ نفر در رتبه‌های اول تا سوم بیشترین تعداد ولادت در پاییز سال جاری قرار گرفته اند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، استان‌های سمنان با یک هزار و ۷۷۲ نفر، ایلام با یک هزار و ۹۹۲ نفر و کهگیلویه و بویراحمد با ۲ هزار و ۵۸۶ نفر به ترتیب در کل ولادت‌های پاییز سال جاری رتبه کمترین ولادت در کشور را به خود اختصاص داده اند.

در استان تهران از میان کل ۳۷ هزار و ۱۱۶ ولادت ثبت شده، ۱۹ هزار و ۱۹۹ نفر مرد و ۱۷ هزارو ۹۱۷ نفر زن در ولادت‌ها به ثبت رسیده است. در استان سمنان نیز از میان کل یک هزار و ۷۷۲ ولادت ثبت شده ۹۴۴ نفر مرد و ۸۲۸ نفر زن در ولادت‌های این استان به ثبت رسیده است.

در پاییز سال ۱۴۰۰ مجموعا ۱۲۴ هزار و ۶۹۱ فوت در کشور به ثبت رسیده است که از این میزان آقایان ۶۹ هزار و ۴۷۴ فوت و بانوان ۵۵ هزارو ۲۱۷ فوت را به خود اختصاص داده اند.

از مجموع فوت‌های ثبت شده در فصل پاییز سال جاری در کشور، استان تهران با ۱۹ هزارو ۶۷۰ فوت (ثبت ۱۱هزارو ۱۲۰ فوت برای آقایان و ۸هزارو ۵۵۰ فوت برای بانوان)، استان خراسان رضوی با ۹ هزار و ۶۹۵ فوت (ثبت ۵هزارو ۲۵۲ فوت برای آقایان و ۴هزار و ۴۴۳ فوت برای بانوان) و استان اصفهان با ۸ هزار و ۳۸۳ فوت (ثبت ۴هزارو ۶۳۵ فوت برای آقایان و ۳هزار و ۷۴۸ فوت برای بانوان) به ترتیب بالاترین میزان فوت در کشور را به خود اختصاص داده اند.

در پاییز امسال در سه استان ایلام با ۷۹۸ فوت (ثبت ۴۳۴ فوت برای آقایان و ۳۶۴ فوت برای بانوان)، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۸۶۵ فوت (ثبت ۵۱۰ فوت برای آقایان و ۳۵۵ فوت برای بانوان) و استان سمنان با یک هزارو ۱۳۹ فوت (ثبت ۶۱۵ فوت برای آقایان و ۵۲۴ فوت برای بانوان) به ترتیب کمترین میزان فوت در کشور به ثبت رسیده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا