اجتماعی

رشد جمعیت اصلاح نشود مجبور می‌شویم از خارج کشور مهاجر بپذیریم

خبرمهم: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جمعیت مسئله اساسی امروز کشور است، گفت: دولت باید فکری برای معیشت مردم کند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در دیدار با رئیس جمهور گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی ادامه داد: در موضوع فرهنگ، ولنگاری‌هایی در جامعه وجود دارد و لازم است دولت نسبت به وضعیت فرهنگی جامعه حساس باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه به مسئله جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت مسئله اساسی امروز جامعه ماست و اگر امروز برای حل و رفع آن فکر نکنیم فردا دیگر کاری نمی‌توان کرد.

رئیس جامعه مدرسین افزود: در صورتی که در روند کنونی رشد جمعیت اصلاح نشود سال‌های آینده با جامعه پیری مواجه می‌شویم و مجبوریم از خارج کشور مهاجر بپذیریم.

وی همچنین بر ریل گذاری سیاست‌های درست اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر ریل‌گذاری‌ها به درستی در حوزه اقتصاد صورت گیرد تغییر دولت‌ها باعث آسیب به برنامه‌ها نمی‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری به برخی از کمبودها و مشکلات در جامعه پرداخت و گفت: دولت باید فکری برای معیشت، وضعیت اقتصادی و زندگی روزمره مردم انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث شرایط دولت‌های پیشین است خاطرنشان کرد: کسب و کار مردم، تورم و ارزش پول ملی باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گیرد./مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. بهونه جمعیت نیست حیدریان زینبیه فاطمیون حزب‌الله و…را میخواین بیارین لازم نیست بهونه آنها که از خودمون هستند داداش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا