اجتماعی

گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود

خبرمهم: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از قطع گاز ادارات و سازمان‌های دولتی پرمصرف خبر داد.

آقای مجید چگینی در مصاحبه اختصاصی  با اشاره به ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر صرفه جویی گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی گفت: پس از صدور این ابلاغیه همکاران من در شرکت ملی گاز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانیم سازمان‌ها و ادارات دولتی را کنترل کرده تا میزان مصرف سوخت شان پایین بیاید.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی افزود: در این زمینه بازرسی‌هایی را آغاز کردیم و در شروع کار از سازمان‌ها و ادارات وابسته به وزارت نفت آغاز کرده‌ایم تا نشان دهیم خودمان پیشگام در این قضیه هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: براساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور سازمان‌ها باید دمای محیط خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه قرار دهند و موتورخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی‌شان را یک ساعت زودتر از شروع کار روشن و یک ساعت قبل از پایان کار خاموش کنند و در روز‌های تعطیل سیستم‌های گرمایشی را خاموش نگه دارند.
وی افزود: در اجرای این ابلاغیه ابتدا به ارگان‌ها و اداراتی که این مساله را رعایت نکنند اخطار کتبی داده می‌شود، اما در مرحله دوم اگر باز هم تخلفی دیده شود گاز آن ارگان و سازمان را قطع خواهیم کرد.
چگینی در خصوص راهکار‌های کنترل مشترکان پرمصرف خانگی هم گفت: در این زمینه نیز برنامه‌هایی داریم و جرایم بسیار سنگینی را برای آن دسته از مشترکان پرمصرف در نظر گرفته‌ایم.
وی با تکذیب شایعاتی مبنی بر گران شدن قیمت گاز خانگی افزود: هیچ افزایش قیمتی برای گاز نخواهیم داشت و کسانی که براساس الگوی مصرف گاز را بهینه استفاده کنند افزایش قیمت نخواهند داشت، اما تعرفه مشترکان پرمصرف افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در خصوص میزان افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف گفت: هنوز میزان افزایش این تعرفه‌ها مشخص نشده است، اما جریمه مشترکان پرمصرف بسیار سنگین و قابل توجه است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا