اجتماعی

کلاهبردار ۲۷ میلیارد تومانی دستگیر شد؟!

خبرمهم: رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری کلاهبردار 27 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: متهم هنگام ورود به کشور در یکی از فرودگاه های بین‌المللی بازداشت و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری کلاهبردار ۲۷ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: متهم هنگام ورود به کشور در یکی از فرودگاه های بین‌المللی بازداشت و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار هادی شیرزاد در این باره گفت : در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر شکایت از فردی به اتهام کلاهبرداری و اینکه هم اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین الملل ناجا و متعاقبا اعلان قرمز وی در سطح بین الملل صادر شد.

وی در ادامه توضیح داد: این متهم با سوءاستفاده از اعتماد شاکی مبنی بر اینکه مبلغ ۹۰۰ هزار دلار (معادل ۲۷ میلیارد تومان) از وی دریافت کرده تا در قبال آن زمینی را برای شاکی خریداری کند، لیکن با خلف وعده، مبلغ را به نفع خود ضبط و به یکی از کشورهای منطقه متواری می‌شود.
رئیس پلیس بین الملل ناجا افزود: با توجه به تردد متهم در برخی کشورهای همسایه از اینترپل این کشورها درخواست شناسایی و بازداشت متهم صورت گرفت.

برایاس گزارش سایت پلیس، سردار شیرزاد با اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در یکی از فرودگاه های بین‌المللی کشور بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا