اجتماعی

تمدید تاریخ اعزام مشمولان مناطق زلزله‌ زده هرمزگان

خبرمهم: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از ارائه خدمات ویژه و تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولانی که خود را برای اعزام به خدمت آماده کرده و برگ اعزام  به خدمت در تاریخ های آذرماه و دی ماه دریافت کرده اند ولی به دلیل وقوع  زلزله در استان هرمزگان دچار حادثه شده و امکان معرفی در تاریخ اعزام تعیین شده را ندارند، به منظور همدردی با این عزیزان و خانواده های آنان با مساعدت سازمان وظیفه عمومی می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.بر همین اساس این دسته از مشمولان می توانند درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود را از طریق  دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت و پیگیری کنند.
این اطلاعیه می افزاید: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا