اجتماعیسلامت

تاسی به عوارض کرونا اضافه شد!

خبرمهم: کارشناسان اعلام کردند ویروس کرونا علاوه بر درگیر کردن شش‌ها و تبعات احتمالی بر قلب، می‌تواند افرادی را که به ویروس مبتلا می‌شوند دچار تاسی کند.

کارشناسان اعلام کردند ویروس کرونا علاوه بر درگیر کردن شش‌ها و تبعات احتمالی بر قلب، می‌تواند افرادی را که به ویروس مبتلا می‌شوند دچار تاسی کند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، به نقل از رسانه‌های عربی، ابتلا به ویروس کرونا موجب لخته شدن خون در رگ‌ها و ضعف در خون‌رسانی به بدن می‌شود، اما تحقیقات نشان می‌دهد رفتار ویروس کرونا همچنان پیش‌بینی‌پذیر نبوده و می‌تواند اعضای مختلف بدن انسان را درگیر کند به نحوی که اطمینان از بهبود کامل از این بیماری مستلزم نوعی بازپروری طولانی‌مدت است.
به گفته کارشناسان، این مساله به ویژه در مورد کسانی صدق می‌کند که به نوع خفیف این بیماری مبتلا می‌شوند، که از همین رو آنها به پزشک مراجعه نمی‌کنند یا دیر مراجعه می‌کنند و به تعبیری به سندرم کووید مبتلا می‌شوند.

در تحقیقی که مجله «Public Health Emergency COVID-۱۹ Initiative» منتشر کرده وضعیت ۱۰ فرد که درگیر ویروس کرونا بودند مورد بررسی قرار گرفته و تاکید شده است آنها بین چند هفته تا چند ماه بعد از ابتلا به این ویروس به شدت دچار ریزش مو شده‌اند. /اعتماد

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا