اجتماعی

موافقت دولت باتخصیص۲۵هزارمیلیاردتومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان

خبرمهم: رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با تخصیص ۲۵هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان موافقت کرده است.

 علیرضا منادی سفیدان در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: مسعود میرکاظمی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس حضور یافت و درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان بحث و تبادل نظر انجام شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی ادامه داد: پس از آنکه مباحث مختلفی در این باره مطرح شد، در نهایت رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده دولت اعلام کرد که دولت با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان موافق است.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که ماده ۴ لایحه رتبه‌بندی معلمان ابهاماتی داشت، این لایحه جهت رفع ایرادات به کمیسیون آموزش مجلس ارجاع داده شد و ما سعی می‌کنیم که امروز یا سه‌شنبه ایرادات لایحه رتبه‌بندی معلمان را برطرف کنیم.

منادی سفیدان تأکید کرد: نمایندگان دولت هم در جلسه کمیسیون آموزش مجلس برای اصلاح ایرادات لایحه رتبه‌بندی معلمان حضور می‌یابند و ما سعی می‌کنیم که هر چه سریع‌تر این ایرادات مرتفع شود تا هفته آینده مجدداً این لایحه در دستور کار مجلس قرار گیرد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا