اجتماعیاستانیخراسان

واکنش به مراسم خواستگاری زیرآبی بازیگر تلویزیون! + عکس

خبرهای فوری: فیلمی از خواستگاری در زیر آب بازیگر سریال «گذر از رنج‌ها» که خود شیوا طاهری در صفحه اینستاگرامش قرار داده بود در فضای مجازی دست به دست چرخید.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، «خراسان»  نوشت: پیش از این نیز طاهری با انتشار عکس‌های مدلینگش برای خودش حاشیه ساخته بود. این بار اما کاربران فضای مجازی به این خواستگاری زیرآبی لاکچری واکنش نشان دادند.

کاربری نوشت: «در حالی‌که بسیاری از مردم شریف کشور برای تأمین مایحتاج اولیه زندگی خود با انواع سختی‌ها و رنج‌ها مواجه هستند، این بازیگر، ویدئویی از خواستگاری لاکچری‌اش رو به رخ می‌کشه.»

کاربر دیگری نوشت: «فیلم از مراسم خواستگاری زیر آبشون منتشر می‌کنن که مثلاً بگن خیلی هالیوودی هستیم!»

کاربری هم نوشت: «این سلبریتی‌هایی‌ که خبر از درد مردم ندارن چطور توی صفحات مجازیشون برای مردم جامعه نسخه می‌پیچن و از مشکلات اقتصادی میگن؟»

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. کی میخوایم یادبگیریم باعقده های خودمون دیگران رو قضاوت نکنیم؟؟؟ خوشت نمیاد، نگاه نکن، خیلی سخته؟ اون دوستمون هم که پول نداره چرا ازدواج میکنه تا یه آدم دیگه رو شریک بدبختیش کنه؟؟

  2. علیرضا جان جناب عالی یک گمج پیش نیستی یا اینکه تازه به سن بلوغ رسیدی . مردک تو که نمیتونی برای زنت یک حلقه بخری ازدواجت چی مگرد اینکه پانصد سالت باشه که اون هم میگفتی بابا برات یک حلقه بخره

  3. یاد بگیریم سرمون تو کار خودمون باشه و به کارای دیگرون کار نداشته باشیم.
    این کار اونا کاملا شخصیه و تمایل خودشون بوده به این سبک.
    کاش ما ایرونیا یاد میگرفتیم فرهنک فراموش شدمونو

  4. شما که در این حد پول نداشتی بیجا کردی ازدواج کردی یک نَفَر دیگه رو هم توی فقر خودت شریک کردی . که حالا بیای این رو هم ببینی بغض کنی .
    پس شما اگر یک بار هشتک لاکچری سرچ کنی فکر کنم دیدار زود هنگامی در عرض چند ثانیه با پروردگارت داشته باشی .
    بهتره از این کوته بینی خجالت بکشید .

  5. به جان خودم من عقد کردم هنوز حلقه نتونستم برا خانمم بگیرم. روز عقد مادر خانمم حلقه خودشو داد من دست خانمم بکنم تا بعد که یه مقدار وضع مالیم سر و سامان گرفت برای خانمم حلقه بخرم. الانم هزار جور مشکلات روزمره اقتصادی داریم مثل همه مردم. بعد امثال اینا اینجوری بغض آدمو در میارن

    1. لاکجری بازی کجابود عزیز من فقط درو دهاتی های کج سلیقه این عقب مونده بازی ها رو در میارن برا جلب توجه این چیش لاکچریه طرف بچه شماله یه ساعت کرایه لوازم قواصی آخرش چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا