اجتماعی

شرایط را برای بازگشت زائران مهیا کرده ایم

خبرمهم: استاندار ایلام از پیش بینی تمامی تمهیدات و شرایط لازم برای بازگشت زائران از مرز بین المللی مهران خبر داد و گفت: موکب ها برای پذیرایی جانمایی شده و تامین اتوبوس برای انتقال زائران صورت گرفته است.

 محمد نوذری روز دوشنبه در دیدار با استاندار واسط عراق در مرز مهران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ملت و مسوولان جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق برای پذیرایی از زائران اربعین در شرایط کرونایی قدردانی می کنند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی افزود: راهپیمایی امسال اربعین به دلیل وضعیت کرونایی پیچیده شده بود و از ابتدا قرار نبود از طریق زمینی زوار از مرز خارج شوند که با رایزنی با طرف عراق تعدادی از زائران امکان عبور از مرز مهران را پیدا کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: امیدواریم این تعامل بین مسوولان دو کشور در مسیر بازگشت نیز تداوم داشته باشد و بدون مشکل شاهد بازگشت زائران باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت را حلقه وصل ملت ایران و عراق توصیف کرد و گفت: راهپیمایی اربعین پیوند برادری و مودب ملت های ایران و عراق را دوچندان کرده است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار با دعوت از استاندار واسط برای بازدید از ایلام ابراز امیدواری کرد: تعاملات ۲ کشور توسعه یابد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا