اجتماعی

۳۱ هزار نفر به عراق رفته اند تا کنون

خبرمهم: آدم نژاد گفت: میزان پرواز‌ها به عراق در شهر‌های مختلف افزایش یافته و از روز گذشته تعداد پرواز‌های اربعین در فرودگاه امام خمینی دو برابر شده است

 آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص دستور رئیس جمهور مبنی بر تسهیل شرایط سفر اربعین تصریح کرد: با توجه به تعداد تقاضا‌ها برای سفر به عتبات در ایام اربعین در این حوزه برنامه ریزی از قبل صورت گرفته و مقرر شد۶۰ هزار نفر از مرز هوایی به عراق سفر کنند و طرف عراقی جابجایی از مرز زمینی را نپذیرفته است.
به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، او ادامه داد: تا امروز ظهر ۳۱ هزار نفر به بغداد و نجف منتقل شده اند. شرط تزریق ۲ دوز واکسن و تست پی سی ار همچنان برقرار است. در صدور ویزا مشکلاتی بود. آژانس‌های مسافرتی معتبر چارچوب صدور ویزا و قیمت بلیت را رعایت کرده بودند و با شرکت‌های متخلف هم برخورد شده است.این مقام مسئول در خصوص اقدامات انجام گرفته برای تسهیل سفر گفت: تعداد پرواز‌ها به عراق در شهر‌های مختلف افزایش یافته و از روز گذشته تعداد پرواز‌های اربعین در فرودگاه امام خمینی دو برابر شده است.

او افزود: روند صدور بلیت از فردا تسریع می‌شود تا کنون ۳۱ هزار نفر که به عراق رفته اند و ۱۲ هزار نفر دیگر هم بلیت تهیه کرده اند. ۱۷ هزار نفر ظرفیت باقی مانده است که از فردا به راحتی بلیت هواپیما عرضه می‌شود.

آدم نژاد گفت: قیمت‌ها با نرخ مصوب است و در غیر این صورت برخورد می‌شود.

او گفت: برای خروج از کشور مرز‌های زمینی بسته است، اما برای بازگشت مسافران مرز مهران باز است و از شنبه روزانه ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در این مرز برای جابجایی مسافران مستقر می‌شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: پیش فروش بلیت‌های برگشت را هم هماهنگ کرده ایم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا