اجتماعیاستانیتهران

گوشت الاغ و اسب، عاملان دستگیر شدند؟

خبرمهم: معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اعلام کرد: عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در یکی از دامداری‌های مناطق جنوبی دستگیر و در بازرسی از این دامداری ۱۰ رأس اسب، یک رأس الاغ، یک لاشه اسب ذبح شده و ۵۰ کیلو گرم گوشت الاغ کشف شد.

 از روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی افزود: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص ذبح چند راس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی یک از روستاهای حاشیه شهر تهران دریافت کردیم و تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران به آدرس مذکور، اعزام شدند.

 به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی خاطرنشان کرد: متصدی دامداری، در حین ورود و در ابتدای کار از ورود ماموران جلوگیری کرد که نهایتاً بازدید از محل با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی انجام و موارد مذکور کشف شد.

معان پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه متصدی این دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، ابراز کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

اوباش فضای مجازی در دام پلیس افتاد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی گفت: به دنبال رصد فضای مجازی، ماموران با کلیپی مواجه شدند که یک فرد با ظاهر و شمایل اراذل و اوباش و با در دست داشتن قمه اقدام به ترویج اوباشگری کرده و در بین صحبت‌های خود به ماموران پلیس نیز توهین می‌کرد.

سرهنگ سعید راستی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی و پایش‌های اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه این فرد که از اراذل و اوباش سطح‌دار جنوب غرب تهران و دارای سوابق متعددی از جمله شرارت و توزیع مواد مخدر بود، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی حوالی شهرک اکباتان و در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته دستگیر شد.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم سه قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انهدام باند سرقت‌های سریالی لوازم خودرو شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: به دنبال سرقت‌های سریالی لوازم خودرو و اعلام شکایت و نارضایتی مردم، تحقیقات شبانه‌روزی ماموران در راستای دستگیری سارقان به انهدام یک باند چهار نفره منتهی شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: تعداد سرقت‌های این باند، ۱۳ فقره بوده که از ۱۳ شاکی این پرونده نیز دعوت شد.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات انتظامی سه نفر از مالخران این باند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: ارزش اموال سرقتی مکشوفه از این باند بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا