اجتماعیسلامت

۵۹۵ فوتی جدید کرونا در کشور/۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز

خبرمهم: مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۹ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۴۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۱۴۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید.افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
از دیروز تا امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۵۴۴ نفر از آنها بستری شدند.
همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۵ هزار و ۵۱۲ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.
خوشبختانه تاکنون ۴ میلیون ۲۶۹ هزار و ۵۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
۷ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۹ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
بنابراین گزارش، در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا