اجتماعی

نماینده مجلس: کسب‌ و کارهای اینترنتی مردم به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد

خبرمهم: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن نیست و مشاغل و کسب‌ و کارهای اینترنتی مردم به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد و حتی تلاش این طرح بر این است تا زیرساخت‌هایی برای توسعه و رونق این کسب و کارها فراهم شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: مجلس اجازه نمی‌دهد که منافع کشور و مردم در حوزه فضای مجازی تضییع شود و حتی در طرح خود تلاش دارد تا فعالیت مردم در این حوزه را تسهیل کند.محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی آنطور که باید و شاید برای مردم تبیین نشد و به همین خاطر بود که سؤالات و ابهامات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.
وی افزود: این عدم تبیین درست موضوع برای مردم باعث شد تا بدخواهان این طرح فضا را برای تخریب علیه آن مساعد ببینند و به فضاسازی و منفی‌بافی در فضای مجازی علیه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی بپردازند.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس اجازه نمی‌دهد تا منافع مردم و کشور در فضای مجازی زیر سؤال رود و حتی در طرح خود به دنبال حمایت از حقوق کاربران و همین‌طور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به آنها است.
زاهدی خاطرنشان کرد: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن نیست و مشاغل و کسب‌ و کارهای اینترنتی مردم به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد و حتی تلاش این طرح بر این است تا زیرساخت‌هایی برای توسعه و رونق این کسب و کارها فراهم شود.
وی افزود: در کمیسیون مشترکی که برای رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی تشکیل شده این طرح در فضایی کاملاً تخصصی و کارشناسانه با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و ایرادات آن نیز رفع خواهد شد. /عصر ایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا