اجتماعی

سردار رحیمی: مراسم تحلیف ریاست جمهوری در کمال امنیت و آرامش برگزار شد

خبرمهم: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت و آرامش برگزار شد، گفت: با تلاش‌ها و تمهیدات صورت گرفته این مراسم بدون کوچکترین مشکل و مسئله‌ای انجام شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار “حسین رحیمی” اظهار داشت: امروز سران بلندپایه بسیاری از کشورها در این مراسم حضور بهم رساندند که این مهم موید وجود امنیت و آرامش در کشور و مرکز آن که ام القرای جهان اسلام است، می‌شود.رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه معضل بزرگ کرونا، تحریم ها، تهدیدات دشمنان ، فشارها و مشکلات اقتصادی موجب افزایش برخی جرایم و آسیب‌ها در کشور شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه تلاش خود را بکار بسته است تا از حدود و ثغور و حریم و حرمت این مرز و بوم و امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان دفاع کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است.
وی افزود: برگزاری مراسم تحلیف با حضور سران بلند پایه بسیاری از کشورها موید وجود امنیتی با ثبات در کشور است که این امنیت و آرامش نتیجه مجاهدت های بی‌وقفه نیروهای انتظامی و نظامی است.
رحیمی اضافه کرد: نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگ ترین شان و افتخار می‌داند و تا پای جان پای امنیت مردم عزیزمان ایستاده است. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا