اجتماعی

تولد اولین نوزاد سالم از مادر کرونایی در قزوین

خبرمهم: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اولین نوزاد سالم از مادر کرونا مثبت سال جاری با تلاش کادر پزشکی در مرکز آموزشی درمانی مستقل ولایت قزوین به دنیا آمد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، محمدحسن ارداقیان با اشاره به تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی، تصریح کرد: در روزهای سخت فعالیت تیم درمان، امروز در بیمارستان ولایت قزوین اولین نوزاد سالم از مادر کرونا مثبت با تلاش کادر پزشکی در مرکز آموزشی درمانی مستقل ولایت به دنیا آمد.وی افزود: این مادر ۳۵ ساله به علت تشخیص ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولایت قزوین بستری و تحت مداوا توسط کادر درمان بود که عصر روز دوشنبه پنجم مردادماه جهت فرایند زایمان به اتاق عمل بیمارستان منتقل شد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: با حضور به‌موقع تیم جراحی مستقر در بیمارستان این مادر باردار ۳۵ هفته باردار بود که در اتاق عمل مرکز زایمان طبیعی کرد، نوزاد پسر با وزن سه و نیم کیلوگرم و حال عمومیش خوب است.
وی بیان کرد: این نوزاد که چهارمین فرزند خانواده است و برای ادامه مراقبت‌ها به بیمارستان کوثر منتقل شد، مادر نیز پس از زایمان در بیمارستان در بخش icu تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد است. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا