اجتماعی

واکسیناسیون نیروهای نظامی انتظامی از هفته آینده

خبرمهم: وزیر بهداشت گفت: از هفته آینده قضات و همکاران دادگستری واکسینه می شوند همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در هفته های آتی واکسینه خواهند شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاحیه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان که در شهر ری برگزار شد، با تبریک عید غدیر اظهار کرد: بسیار خوشحالم حرکتی را امروز آغاز کردیم که آرزوی من بود؛ طلب مغفرت می کنیم برای همه افرادی که در دوران کرونا فوت کردند.
مدرسه پایگاهی نیست که بشود آن را بست.
امروز یکی از مشکلات جامعه منزوی ما فضای مجازی است، بچه‌ها در فضای مجازی فعالیت دارند و این انزوای پیچیده‌ای را به بشریت تحمیل می‌کند.
در هیچ جای دنیا مسئول تامین واکسن وزیر بهداشت نیست و باید زیرساخت واکسیناسیون را تامین کند اما وقتی احساس می‌کنم که شرایطی نیست، مجبورم که وارد عمل شود.
در دنیا واکسن را به راحتی به کسی نمی‌دهند و حتی کشورهایی که دوست ما بودند وقتی دیدند واکسیناسیون ما به ٣٠٠ هزار دوز رسید ترمز را کشیدند و نشان داد در فرهنگ امروزی دوست معنای چندانی ندارد و آنها یا رقیبند یا شریک هستند.
از هفته آینده قضات و همکاران دادگستری واکسینه می‌شوند؛ همچنین اقشار پرخطر، نیروهای نظامی و انتظامی در هفته‌های آتی واکسینه خواهند شد.
علاوه بر آن واکسیناسیون بیماران خاص و دیابتی را آغاز کردیم و در حال اتمام است.
اگر واکسن پاستور جواب دهد می توانیم از آن برای زیر ١٨ استقاده کنیم./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا